2011 m. lapkričio 16 d., trečiadienis

Dar keli skrebukai (Templates pagalba)

Turiu dar kelis darbelius, kurių taip ir neparodžiau. Tad manau jau pats laikas. 
Štai mano dėlioti, nete rastų Templates pagalba. Dabar jau stengiuosi nebesinaudoti šiais "pagalbininkais". Tikrai smagiau yra sugalvoti ir sudėlioti savo įsivaizduojamą skrebuką. Nors manau, kad kartais tai palengvina darbą, jei norisi kažką greit sudėlioti.

Taigi štai 2010m.rugsėjo mėn. mano sūnelio pasiekimai. Žiūriu į šias nuotraukas ir žaviuosi koks jis mažiukas ir buvo, nors juk tuo metu atrodė, kad jis man jau toks didelis vyras 


O štai keli kadrai iš sūnaus krikštynų fotosesijos. Smagu buvo, dėl to labai norėjau įamžinti. Su vienintele pussesere Virginija. Šiaip dar ne viena nuotrauka iš krikštynų fotosesijos laukia savo eilės, dėl to bus dar skrebukų, kur mano mažylis salotine apranga :) 



Taigi prieš tai įdėti skrebukai buvo jau gatavi, aš sudėjau tik nuotraukas, popieriukus ir kai kurias  detales.


Pagarbiai,

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą