2011 m. lapkričio 10 d., ketvirtadienis

Mielieji, kitaip negalėjau..

Interneto platybėse radau daugybe Templates failų, kurie tikrai palengvina darbą su Photoshopu. Štai pamėginau greitai  sudėlioti skrebuką, su mylimais man žmogučiais. Kokia graži yra brolio ir sesers draugystė..

Mielieji, tikiuosi, nesupyksit, kad pasiskolinau iš jūsų šią nuotrauką :) Tiesiog, ji ir jūs joje tokie šilti ir mieli, kad negalėjau jos kaip nors apipavidalinti :) 





Šią nuotrauką taip pat įmečiau savo facebook profilyje, tai man automatiškai  štai tokį užrašą išmetė: 

"
Kit by ScrapKitchen (Sunshine of my Life)


Journal Strips by Shabby Princess (Recolored by me)." 

Tad privalau ir čia tai paskelbti.




2 komentarai:

  1. sveika, pažiūrinėjau, kuo užsiimi (o užsiimi tik digital skrebinimu, ar po truputį jau ir realus įtraukinėja..?:), ir tarp skrebukų užmačiau štai šią nuotrauką - su man pažįstamu veidu :D Taip netikėta buvo, vos nuo kėdės nenugriuvau - čiagi mano buvusi klasiokė Neringa (su broliu?)!! :)
    Na o darbeliams linkiu didėti, gausėti, tobulėti! :) Linkėjimai, Sniegelis

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Karalaite, šiuo metu užsiimu tik digital skrebinimu, nes man kolkas tai patogiau pigiau), nei tikrasis skrebinimas. Tačiau tikrasis skrebinimas irgi labai žavi, dėl to su malonumu stebiu kitas skrebukes. O dėl pažįstamo veido :) Taip tai Neringa su savo broliu :) Jie abu mano antros eilės pusbroliai :) Ir tiesiog, pamačiusi šią nuotrauką neatsispyriau pagundai kažkaip juos įamžinti :)

      Panaikinti